Prof. Dr. Steh­mann - Ver­öf­fent­li­chun­gen

Ver­öf­fent­li­chung

  • Au­mül­ler, U., Hoff­mann, K., Neu­mann, O., Steh­mann, J., & Will­son, E. (2024). Stu­die­ren unter Se­geln an der Fach­hoch­schu­le Kiel: Ein in­ter­dis­zi­pli­nä­res Modul. die hoch­schul­leh­re, 5, 2024, doi.​org/​10.​3278/​HSL2405W.
  • Steh­mann, J. (2020). Iden­ti­fy­ing re­se­arch streams in on­line gam­bling and ga­ming li­te­ra­tu­re: A bi­blio­me­tric ana­ly­sis. Com­pu­ters in Human Be­ha­vi­or, 107, 106219, https://​doi.​org/​10.​1016/​j.​chb.​2019.​106219.
  • Schamp, C., Heit­mann, H. & Steh­mann, J. (2016). The mo­ne­ta­ry value of ethi­cal at­tri­bu­tes: Pre­fe­rence re­ver­sal ef­fects among cause-re­la­ted mar­ke­ting cam­paigns. Pro­cee­dings of the An­nu­al Con­fe­rence of the As­so­cia­ti­on for Con­su­mer Re­se­arch, Ber­lin, http://​www.​acrwebsite.​org/​volumes/​1022218/​volumes/​v44/​NA-​44.
  • Steh­mann, J. (2011). Com­pli­an­ce-Ma­nage­ment in mit­tel­stän­di­schen Un­ter­neh­men: Eine Ana­ly­se aus der res­sour­cen­ori­en­tier­ten Sicht­wei­se. Di­plo­mica Ver­lag.
  • Steh­mann, J. (2020). Es­says on Con­su­mer Be­ha­vi­or (Dis­ser­ta­ti­on, Uni­ver­si­tät Ham­burg).