- Aumüller, U., Hoffmann, K., Neumann, O., Stehmann, J., & Willson, E. (2024). Studieren unter Segeln an der Fachhochschule Kiel: Ein interdisziplinäres Modul. die hochschullehre, 5, 2024, doi.org/10.3278/HSL2405W.
- Stehmann, J. (2020). Identifying research streams in online gambling and gaming literature: A bibliometric analysis. Computers in Human Behavior, 107, 106219, https://doi.org/10.1016/j.chb.2019.106219.
- Schamp, C., Heitmann, H. & Stehmann, J. (2016). The monetary value of ethical attributes: Preference reversal effects among cause-related marketing campaigns. Proceedings of the Annual Conference of the Association for Consumer Research, Berlin, http://www.acrwebsite.org/volumes/1022218/volumes/v44/NA-44.
- Stehmann, J. (2011). Compliance-Management in mittelständischen Unternehmen: Eine Analyse aus der ressourcenorientierten Sichtweise. Diplomica Publisher.
- Stehmann, J. (2020). Essays on Consumer Behavior (PhD thesis, University of Hamburg).